tisdag 14 januari 2014

Glömde bort mina inredningsdrömmar

Ja mycket runt omkring gjorde att jag faktiskt glömde bort lite av mina drömmar. Men igår blev jag påmind av en tjej att, hallå bloggar du inte längre ??!! Blir lätt att man fastnar i fb träsket och lägger ner sin skrivlust där. Men nu gör jag ett försök att komma igång igen. Under förra året så tog jag tag i mig själv. Jaha tänker ni säkert, vem har inte gjort det 100 ggr. Men jag lovar jag gjorde det. Ställde mig på vågen och den visade 96 kg ......suck ! Tänkte att det kanske var fel på min våg så maken fick också väga sig, men se det va inget fel på vågen !! Jäkla skit ! Eftersom jag bara är 160 com lång insåg jag ganska snabbt nu är det dax att göra nåt. Jaha men liksom hur kunde det bli så här då ? Jo ni förstår jag har en såndäringa spegel som visat en överviktig 40+ kvinna som jag inte har en aning om vart hon kommit i från he!he. Men nu fick jag alla fall en rejäl spark i rumpan och nu 10 månader senare har jag gått ner -24 kg och minskat 30 com runt midjan minskat 27 cm runt bröstkorgen och 2cm runt handlederna. Minskat från storlek 48 på byxor till storlek 40. Allt har skett med en stor dos envishet ,ny kost och motion. Mitt mål var att gå ner till 85 kg och som ni säkert räknat ut så blev det lite till. Mitt mål i år är att nå 65 kg till sommaren. Sen får det vara bra.  Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-171-3BBC5CFF0734FD9B460BFF8E2943C4AC#ixzz0oGmaEK1I

1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åhh! så roligt med att du lyckats gå ner så mycket det var imponerande...Jag har oxå henne i speglen har ingen aning vem hon är thihi men rynkig va hon och det är ju inte jag"ler"

Ha en fin vecka
kram wivi♥

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort