tisdag 21 januari 2014

Tillbaka

Ja idag var det allvar igen och jobb. Är nog lite knäpp men jag har saknat mitt jobb när jag legat sjuk. Saknar mina arbetskamrater, vi är ett härligt gäng på 17 personer i butiken . Fast vi jobbar ju så klart inte samtidigt allihopa. I dag har jag haft besök från VAGABOND och vi klurar på lite fräscha idéer till våren. Ska ju hända en hel del i butiken framöver och jag bara längtar :)) Ecco butiken ska få ny inredning och övriga butiken ska uppgraderas rejält. Känns som julafton hela tiden. Ni kommer få stå ut med skobilder och säkerligen bilder från butiken framöver. Nej nu ska fru Jansson bädda ner sig för jag tror John Blund knackar på dörren

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort