torsdag 30 januari 2014

Bebis !!!

Ja då har äntligen bebis nr 1 kommit, i går kväll fick en av tjejerna jag jobbar med sin lilla Charlie. Fått en bild och han är så sööööt <3 Ser precis ut som sin storebror . Så nu är det bara vänta på bebis nr 2 , lillasyster min är beräknad nästa vecka. Man vill lätt gärna gå lite crazy när det kommer små bebisar. Men man måste lugna sig lite och respektera de små nyblivna familjerna. Tror faktiskt det är alldeles för vanligt att vänner och bekanta trycker sig lite inpå och inte kan hejda sig. Ellerkommer med en massa råd eller berätta hur det minsann va när dom fick barn. Jag själv kommer hålla mig lite åt sidan tills de känner att de vill ha besök. Goda råd tänker jag nog inte sprida en massa, herregud min yngsta är 15 år minns nog inte ens hur det var ;)) I går kväll runt 17:30 kom en av mina stamkunder in i butiken och bara tittade på mig och sa - du är så vacker !! Oj generad blev jag och visste inte riktigt hur jag skulle hantera det men hjärnan sa - sug i dig !! Den här kunden en tjej är i min ålder och har varit min kund i minst 11 år. Hon tittade på mig och sa att hon faktiskt varit lite fundersam över hur jag mått tidigare då hon reagerat på min viktuppgång. Tänk vilka fantastiska kunder man har som bryr sig om en. Att få höra  att man gjort en grym prestation ger en massor med energi att fortsätta. Hon ville veta allt om hur jag gjort. Sen avslutar hon med att säga - Nilla, va stolt över dig själv , du ser 10 år yngre ut !! Ja ni fattar själva att idag måste jag nog leta fram några tunga skor så jag kommer ner på marken igen hi, hi. Ha en toppenbra dag och kom ihåg att det är bara du som kan vara du och att du är enastående.

1 kommentar:

http://alltjagbehover.blogg.se/ sa...

Hjärta på dig! / Lillasyster!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort