måndag 6 oktober 2008

Har inte glömt min blogg


Har varit dålig på att skriva, inget direkt att skylla på . Men nu är jag i gång igen. Har haft en lång skön helg. Varit hemma med stora sonen plus min dotter och hennes kille. De andra åkte ut till landet. Passade på att tapetsera och måla om i köket, blev såååå fiiiiiiint. Så gjorde jag av med lite pengar också, köpte mig en Canada Goose jacka. Min man börjar få älgfrossa, Är väldigt mycke älgsnack Och förberedelser. I går var han till sin kompis och hade peptalk. Hur dom ska backa upp varandra om dom skjuter. Herregud vilket tjat. Jag har nåt mycket roligare att se fram mot, ska på Ladies night! Där kan vi snacka om förberedelser och taktiksnack. Var på det förra året ,säger bara att det går inte att missa!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort