onsdag 15 oktober 2008

Tonårsmamma

Min dotter och jag har haft det riktigt kämpigt under en period. Har varit hårda ord, sena nätter och kaos. Att vara tjej och i tonåren är inte särskilt enkelt i dagens samhälle. Är alldeles för mycket stress och krav i omvärlden som påverkar. Man ska se ut och vara på ett visst sätt, rykten blossar upp och blir förstora. Det görs olyckliga val och livet blir ett kaos. Jag vet att det finns fullt av trötta och uppgivna mammor runt om i sverige. Till er vill bara säga -Ge inte upp! Efter regn kommer oftast solsken. Min dotter har tagit tag i sitt liv och har kommit väldigt långt. Jag har alltid funnits för henne och kommer alltid att göra. Även om vi inte tycker lika så kan vi i dag prata med varandra. Hon betyder så mycket för mig, jag tror hon börjar förstå hur mycket. Älskade unge!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort