tisdag 7 oktober 2008

Min man är som Edvin i Hälge!

I dag har jag fått en väldigt bra beskrivning på min man. Är bara läsa Hälge och bekanta sig med Edvin. Är roligt att kunna hitta en jämlike till honom. I går kom han på att det ska plockas kastanjer och läggas ut i skogen. Grisarna tycker om det. Ha ha det närmaste gris man kan komma jaktmarken är nog närmaste bonde. Vildsvin har han bara upplevt i sin fantasi. Men det är inte slut med det, han har involverat sönerna. Dom får tio kronor påsen dom plockar, det kommer att resultera i att dom kommer plocka som galningar. Vi kommer kunna fylla vår kombi. Ännu en härlig dag i jägarfrunsliv.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort