onsdag 8 oktober 2008

Vad har jag gjort!

I söndags var jag och min äldsta son på stan. Vi strosade runt i inredningsbutiker och njöt, var också in i nån leksaksaffär. Så var vi in i GANT butiken. Där utbrister min son - men kolla vad snyggt mamma! . Då har han upptäckt sänghörnan där man bäddat snyggt. Brevid på väggen har man satt upp ett antal vita hyllor som var snyggt dekorerade med stjärnkuddar. Dessa hyllor faller min son för och vill absolut ha likadant hemma i sitt rum. Vad har jag gjort? Han är tio år och redan så intresserad av inredning. Hm jag är nog lika knasig som min jakt intresserade make.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort