fredag 10 oktober 2008

Tjoho 2 dagars ledighet!

Så var man ledig från jobbet några dagar. Härligt slappa och bara ta det lugnt. Nu var jag rolig! Har stryktvätt, dammsugning och smutstvätt att ta itu med. Sen måste jag fylla på matförådet också. I morrn är det simskola för killarna så då försvinner en massa tid till det. Men är ju väldigt bra att dom lär sig simma ordentligt. Yngsta sonen vill att jag ska ligga i hans rum i morron kväll och titta på fotboll med honom. Roligt att han vill det för jag är så ointresserad av fotboll och det vet han. Jag bgriper inte varför alla ska springa och jaga en boll när man kan ha varsin(hi,hi).

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort