torsdag 9 oktober 2008

Kul att börja få kommentarer.

Kul att se att nån i allafall läser min blogg, är ju lite ovan att skriva än så länge. Men jag hoppas kunna sprida lite ljus omkring mig i både slott och koja. I dag är det en sån där dag då jag verkligen undrar varför jag inget körkort har. Förbannade regn! Är bara kränga på sig regnkläder och gummistövlar. Kommer att se hemsk ut när jag kommer till jobbet. Men jag är allafall torr om fötterna. Har blommiga fin gummistövlar, min man och barn tycker jag är knasig som vill ha blommiga. Ha och dom ska känna mig, dom borde veta att jag är tokigare än så. I morron är jag ledig då ska jag försöka lägga in länkar till mina favoritsidor och lägga in fler bilder. Kanske lite boktips också. Nej nu måste jag samla mig och göra mig iordning och dra till jobbet.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort