lördag 15 november 2008

I dag har jag strukit gardiner och pysslat hemma. Fixat till min takljuskrona i vardagsrummet men maken fick hjälpa mig. Ljusen jag köpt på Stockhome passade inte i hållarna, men det fixade han till. Så hängde jag upp nya prismor som jag köpt på Myrra. Blev så himla fint. Sen hängde jag upp mina vita knytbandslängder blev som pricken över iet. Hade tänkt få upp en antikvit hylla och en mini postlåda i hallen också,men maken hade åter igen glömt borrmaskinen på jobbet. Jag tror han är ganska trött på min inredningsryck. Tanken är att mitt vardagsrum ska gå lite i romantisk stil men med new england inslag. Är på god väg men han jag är gift med å
är inte alltid så hjälpsam. Som i dag ville jag ha hjälp med dammsugningen men då fick han ruskigt bråttom med att börja plocka med några grejer i klädkammaren. Då blir frun inte go och glad. Men han såg så oskyldig ut sen ,så jag kunde inte vara sur längre.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort