söndag 16 november 2008

Sitter här vid datorn och försöker koncentrera mig. Men det är lättare sagt än gjort. Maken springer omkring och tycker han är lika snygg som året badkille, han är ljusår ifrån. Han gör allt för att få min uppmärksamhet, han är som ett barn fast i vuxen kropp ha ha. Men det är just därför som jag älskar honom så mycke. I dag har jag varit till IKEA en sväng, men var ingen bra dag. Var hur mycket folk som helst, dom knuffas och kör på en med vagnen. Så jag tog det jag skulle ha sen gick jag raka vägen till kassan och betalade. Jag tappade lusten, puh. Hade tänk ta mig till Plantagen också men struntade i det. Där kan man i bland hitta fina inredningsdetaljer , i sommras köpte jag fina växthus i vitt, lagom slitna. Ska fota dom och lägga ut på min blogg så snart kameran och jag blivit kompisar. I morron ska jag till posten och hämta ut ett paket från Panduro. Har skickat efter änglavingar , franska kronor till blomsterarrangemang och zinkplattor som jag ska ha till mina blockljus. Är ledig tis och ons så då blir det till att pyssla. Ska försöka påminna maken om att han ska ta hem borrmaskinen från jobbet så jag får upp hyllan i köket också. Nej nu ska jag gå och göra mig vacker, Ska fira dotterns pojkvän i dag och träffa hans föräldrar. Är lite nervös, Jag som brukar vara lugn. Men det går nog bra . Tjingeling!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort