måndag 17 november 2008

Nu är jag väldigt förkyld, nyser och hostar om varann. Tog mig till jobbet på förmiddan kändes rätt okej då. Men sen blev jag bara snuvigare och snuvigare, så fick jag envis hosta. Så jag blev hemskickad. Tur var nog det för jag har legat nerbäddad sen dess, inte roligt. Men jag blev lite glad när jag kom hem. Mitt halsband hade kommit och det är så fiiiiiiiiint. Nu ska jag gå och vara mallig med det , fast först måste jag bli kry. Gårdagen var väldigt trevlig. Var onödigt att jag var nervös, svärsonens familj var väldigt lättsam och trevlig. Dom hade sina två hundar med sig som var hur goa som helst. Så vi kommer nog att ses fler gånger, hoppas jag. Min dotter verkade också nöjd med kalaset.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort