fredag 21 november 2008

I söndags bad jag gubben att vi skulle täcka över utemöblerna på altanen och lägga undan dynorna i förrådet. De hade ju lovat snö i vår del av sverige under måndagen. -ja ja det fixar vi ,svarar han. Hur blev det då? Jo frun blev sjuk, snö och kyla kom och gubben råkade glömma bort. Så nu har jag 5 fastfrusna dynor på altanen och möbler med snö på. Men det är en världslig sak som Karlsson på taket säger. I bland tror jag att jag ska bli galen. Men har jag tur kanske det blir några plusgrader nu när jag är frisk så kan jag plocka bort dynor och täcka över möbler. Åh vad jag älskar min man lite ibland!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort