söndag 7 november 2010

En härligt lat dag !


Maken har legat sjuk hela helgen ,så vi har haft en riktig slapparhelg ! Helt underbart ! I dag har jag knappt gjort någonting förutom varit ute och busat med Cito. Har ägnat dagen åt att klura ut hur det ska se ut till advent och sen har jag suttit i min sköna fåtölj och läst Svart stig av Åsa Larsson. Nu har vi en ny härlig vecka framför oss, för min del blir det en massa jobb. Kylan har ju gjort sig känd igen och då blir det till att sälja varma skor. Sen finns det lite att reda i som vanligt. Sen försöker jag att besämma mig för vilken kamera jag ska köpa, velar fram och tillbaka. Typiskt i lands problem hi,hi. Ha nu en skön vecka alla vänner !

10 kommentarer:

lyckebrants lycka sa...

Hej där!
Vilken skön fåtölj att sitta och mysa i.

Ha en bra start på nya veckan!
Rose-Marie, Bälinge

Mys och hemtrevnad sa...

där skulle jag med gärna sitta och läsa en bok...kramis semlan

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vilken mysig läsfåtölj du har! Härligt att gosa in sig i en pläd och bara njuta!
Ha en bra vecka!
kram
nina

Hannis sa...

Ganska skönt att ha roliga bekymmer som kameraköp=))
Själv går jag och funderar på lyxproblemet tavelvägg eller inte *skrattar*

Önskar dig också en skön vecka!

alegni sa...

den där fåtöljen skulle jag gärna sjunka ner i och inte stiga upp ur på hela dagen!
hurdan kamera har du tänkt dig?
kram
ingela

vita drömmar och svarta tassar sa...

Den fåtöljen såg inte alls dum ut..tyckte de stog att jag oxå skulle ha en...mysig...
Hoppas de går bra med lille gossen
Vi har en canon450D vi är nöjda jag skulle bara vilja lära mig ställa in mer funktioner...

Ha en skön vecka
kram wivi

Viola sa...

Låter som en väldans skön söndag, hoppas veckan startat bra, här är det fullt ös in i det sista, är ju julmarknad till helgen, kramen

Tessie sa...

Visst var boken bra?! Jag är ju från samma by där hon (Rebecca Martinsson)bor i boken, Kurravaara, och har bott (mina föräldrar bor ju där ännu) granne med det hus som hon bor i, det grå eternit huset med gröna trappen. Lite kuriosa info :-)

Ha en bra vecka!

Kram Torparfrun

toves sammensurium sa...

Å kjære deg...bare overskriften fikk meg til å drømme meg bort...en lat dag!!! Det hadde vært noe det!!!!*lengter*
Her var helgen alt annet enn lat med gutteselskap og full guffe...men det har jo en viss sjarm det også da:)))
Det er vel hver sin gang? Håper maken er bedre og at uken din blir like bra som helgen:)))))
kram,Tove:)

Nilla Q sa...

Den där fåtöljen såg skööön ut! Härligt med en lugn helg:-)

Kram Pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort