fredag 5 november 2010

Vilken härlig dag !




Ja först hade jag en väldigt trevlig dag i går med god mat, tårta ,bullar och trevligt sällskap. Jag hade sagt att ingen behövde ta med några presenter men det struntade dom i hi,hi. Fick helt under bara saker. Av min pappa och hans fru fick jag lyktan på bilden, sååå fin . Den är köpt i en butik som heter Svart&Vitt och ligger i sommaro i Uppsala. Sen fick jag en Rolf Berg tomte av mina svärföräldrar med en liten värmeljushållare. Så fick jag en otrolig bukett rosor av maken och barnen. I dag har barnen och jag varit ute massor med vår Cito har ju varit sånt underbart väder ! Han ligger nu helt utmattad och bara sover...dunder trött. I kväll ska vi bara slappa och äta gott, maken är lite rasslig har nästan ingen röst. Så jag ska pyssla om honom lite.

3 kommentarer:

Jejje sa...

vilken härlig dag du haft,med fina presenter:)ha en bra helg :)jejje

lyckebrants lycka sa...

Måste titta in och säga Grattis i efterskott!
Kram
Rose-Marie

Mys och hemtrevnad sa...

tack för dina fina kommentarer hos mig och grattis vännen på födelsedagen (lite sent)...Jag passerade 40 i augusti...hum...jag som trodde jag var 28 eller nått...vart tar tiden vägen?!?*ler

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort