lördag 13 november 2010

Snö gör att man längtar !!!!!!


Åh va jag längtar efter advent och julen ! Nu när vi fick lite snö så blev längtan ännu större. Har börjat plocka och pilla på min julprylar, funderat ut vilka färger som ska gälla i år osv. Veckan har varit hektisk på jobbet med bra försäljning och sjukdom så schemat ser ut som ett klotterplank. Men som tur är händer det inte så ofta. I dag har maken och Linus varit på innebandy i Norrtälje och våra killar vann med 7-3. Dom är så himla duktiga ! Jag och Martin har varit hemma ,haft besök av gamla grannar och bara haft trevligt. Nu ska vi fixa kvällsmat och mys. Kram på er alla !

2 kommentarer:

Jejje sa...

här längtar vi också efter julen,jag har faktiskt redan "tjuvstartat " i hundkojan.Men visst är det härligt med snö:))ha en bra dag

Tessie sa...

Jag har super svårt att hålla mig, längtar så otroligt mycket efter advent och julen!

Visst är det trevligt med besök av vänner. Det piggar alltid upp :)

Kram Torparfrun

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort