fredag 27 februari 2009


är första veckan som butikschef avklarad. Har varit en varierande vecka, dataproblem, sjukfrånvaro, vip-kväll och en massa trevliga erbjudanden. Så jag känner mig ganska stolt ! Min dotter var och hälsade på i dag och kollade in vad mamma gör på sitt jobb, vi shoppade lite också. Fast vi shoppade enligt henne bara tråkiga saker. Hon bor ju inte hemma och prioriterar inte sängkläder och sånt i första hand. Så det blev en runda på Hemtex. Men hon var nöjd när vi var klara.

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Jamen det förstår du väl! Det är ju snygga kläder som gäller för henne juh :)

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort