lördag 14 februari 2009


I bland har jag en förmåga att krångla till saker och ting, i dag är en sån dag! Skulle bli så enkelt att säga men blev bara krångel. Storasyster som jag är och 3 barnsmamma med en karriär på gång ,kan man tycka att allt är bara rosenrött. Men även en storasyster behöver ibland få känna sig som en lillasyster. Som äldsta dotter vill man ibland känna sig liten hos sina föräldrar, ja ja vet att jag snart är 40 och vuxen! Så krånglade jag till det och det blev en enda röra.

1 kommentar:

Plupps krypin sa...

Ja, idag har du fått känna dig liten när mamma har bannat dig. Men det har med kärlek att göra.Puss och kram trots dina snart 40.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort