måndag 23 februari 2009

Så var första dagen som butikschef avklarad. Kändes fakiskt inte så annorlunda som jag trodde. Dagen var full av sysslor bla. gjort i ordning på lagret så att alla härliga nyheter ska få plats. Just nu sitter min yngsta son bredvid mig ,han tycker att jag är tråkig. För han vill visa en grej på datorn. Säkert nåt jag inte begriper. Roligt att så många kommenterat ålder. Nej, jag vet att jag inte är gammal behövde bara lite sköna kommentarer. Ha,ha! Jag är ung och snygg med barnasinnet kvar. Har fyllt 25 dom senaste åren 12 åren. Min kropp är helt utan rynkor, fyller ut all slapp hud och jag har inte botoxat mig eller opererat brösten. Är bara helt naturligt snygg! Till er som känner mig -skratta inte ihjäl er, jag vet att jag förskönat sanningen en aning!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort