lördag 28 februari 2009


Va skönt med en ledig dag! Jag har verkligen utnyttjat den maximalt. Stora sonen och jag har storstädat hans rum, finns inte ett dammkorn kvar. Men det gick inte smärtfritt att städa, Vi blev oense ett antal gånger. Vi diskuterade hurvida det var viktigt att spara trasiga leksaker mm. Sen blev det en het debatt om lego, jag tycker att man kan lägga ner det i lådorna som vi köpt till lego. Men sonen kämpade hårt för att det skulle stå framme på golvet. Slutade med att vi gick halva vägen var, puh. Så nu står några legosaker framme på hyllan och resten ligger i lådorna. Efter det var det dax att tampas med den yngre sonen. Men där handlade det om att klä på sig och gå ut. Han skulle kunna vara inne flera dagar i rad och bara spela sitt guitar hero. Till slut när storebror övertalat honom gick han också ut. Maken ligger på soffan och snorar men han är på bättringsvägen. Tur det, är lättare att vara hemma med sjuka barn! Jag har även hunnit med att tvätta och storhandla mat. Så det blev inte nåt måla i dag. Men i morrn ska jag måla mitt symaskinsbord vitt, sen ska jag ge mig på mina små fågelholkar. Ska försöka hinna en sväng till Ikea i morron också.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort