fredag 13 februari 2009

Nu är jag arg och lite lessen. Mitt äldsta barn( 18 årig dotter) ringde nyss, hon bor inte hemma. På 3 veckor har hon hört av sig 2ggr idag var tredje, kände redan i måndags att det var nåt särskilt, så ringde hon i går och nu på morronen. Bara för att man blir myndig behöver man inte sluta träffa sin familj. Brorsorna saknar henne jätte mycke! Min magkänsla sa mig att det var pengar det handlade om och mycket riktigt så var det. Jag vill inte att hon bara ska höra av sig till mig när jag ska smidas för att kunna få pengar och det sa jag till henne. Då slänger hon bara luren i örat på mig. Så nu känner jag mig lite besviken.

1 kommentar:

Hanna sa...

Va rar hon är! Det måste höra till åldern, lillasyster har lämnat gulliga inlägg hos mig. Jag var nog dagens bollplank eller nåt. Så nu känner jag mig ännu mer positiv: NOT!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort