tisdag 24 februari 2009

Nu är maken och äldsta sonen sjuka. Så typiskt att bacillerna ska börja härja hej vilt i familjen! Jag har inte tid att vara sjuk nu, Så det är bara hålla sig på en armlängds avstånd från sjuklingarna. Feber och halsont härjar som en kolera epidemi på makens jobb! Så nu är det bara hålla tummarna att vi andra i familjen inte blir sjuka. I morgon blir det förhoppningsvis mycket att göra på jobbet. Är invigning på kvällen av nya butiker i köpcentrumet där jag jobbar. Rix morron zoo är konfrencierer och Shirley Clamp uppträder. Butikerna i hela centrumet har härliga erbjudanden som inte går att motstå. Det blir en lång dag ,är öppet 10-22. Men jag jobbar som längst till 19 , jag jobbade till 22 när första etappen invigdes. Det räckte! Jag var seg flera dagar efteråt, det var verkligen massor av kunder. Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Sov gott alla mina läsare!

4 kommentarer:

Loppis Lycka sa...

Va kul att du hittade till min blogg! Hoppas familjen blir friska där hemma snart!
Fin blogg du har!

Josefine

Hannis sa...

Vad bra att det gick bra första dagen som butikschef!

Haha,vad skönt att vara så naturligt snygg!!

Kram Hannis

Hanna sa...

Jag har kommit på en sak. Du kan gå omkring med munskydd hemma, då slipper du bakterierna. Men dra ner persiennerna först annars lär nog grannarna undra. Idag kom jag på att jag måste ha ett par snygga stövlar, har köpt snygga tunikor och tights. Kramis lillasyster

Sjabbig men chic sa...

Ha, det där hörde jag på radion! I Uppsala eller?
Hoppas att du inte smittas och att övriga familjen kryar på sig.

Kram Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort