söndag 17 maj 2009

I dag är jag lite trött och seg. Nattvandrade i vårt område i går blev faktiskt lite att göra. Vi började vid 19 tiden i city då det var kultur festival. Men där var det lugnt och sansat. Visade sig att många ungdomar dragit till ett ytterområde där det också var lite kultur betonat. Adam Tensta skulle även uppträda där, så halva gruppen åkte dit. Vi andra åkte tillbaks till vår stadsdel. Vi var sysselsatta till midnatt. Det som mest förvånade mig var att dessa vattenpipor dyker upp lite varstans och att vi vuxna har väldigt lite koll hur de fungerar. Undrar inte deras föräldrar över varför dom har såna? Så nu har jag surfat runt lite och konstaterat att vid nästa natt vandring ska jag vara tuffare när vi stöter på vattenpipor.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort