torsdag 7 maj 2009

Nu är jag sur!
I går tog jag på mig bikini och hula hula kjolen och dansade soldansen. Men inte tusan hjälpte det, åh va sur jag blir. Måste ha dansat för kort stund för solen lös bara på förmiddagen. Jag får väl göra ett nytt försök, kanske måste jag sjunga en trudilutt också.
I dag har jag fått se den underbara lilla bebisen igen, han är så underbart söt. Den nyblivna mamman är så stolt, det riktigt lyser om henne. Nej nu ska jag trycka i mig glass och blänga på tv:n.
Ja just ja glömde säga att "ecco" butiken som vanligt fick mycket beröm. Pinglan från ecco sa att det fanns inte mycket för henne att göra hos oss hi,hi. Men jag vet att det finns butiker där hon verkligen får "röja". Ha en skön kväll!!

2 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Inget vidare väder här heller, regnat har det gjort. Hörde att det skulle bli finare tills i morgon, hoppas det stämmer. Jag vill ha soooool!!
Ha en trevlig helg!
Kram Anki

Sjabbig men chic sa...

Vad bra att det är ordning och reda i din butik.;) Och som du vet är jag ett stort fan av Ecco. Jag dansade vattendans härom dagen. men det är en annan historia känner jag just nu annars så blir det väl en roman.

Kram Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort