onsdag 27 maj 2009

Så där ja nu så är datorn frisk igen. Min granne är guld värd, fast jag tror dom hade lite roligt åt mig maken och han. Men det bjuder jag på. Här är det lite hektiskt just nu, det ska börja förberedas för skolavslutning, skolresor, dotterns flytt + att jag jobbar lite mycke igen . Men är huvudet dumt får kroppen lida. Just nu ligger sönerna i varsitt rum och kollar på Barcelona matchen. Dom lever sig verkligen in i det, det hojtas och jublas om vart annat. Jag kan ju inte begripa vad som är så bra ? Ett helt gäng svettiga killar som jagar samma boll fram och tillbaka över plan . Hallå? dom kan väl ha varsin! Nej nu får jag flytta på mig, maken ska in på www.jagareforbundet.se och kolla hur ett vildsvin eller en älg ser ut, hi hi. Vi hörs i morron igen.

3 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Kikar tillbaka och säger hej!

Sjabbig men chic sa...

Men jag förstår sönerna fullt och fast! Och svettiga, vältränade fotbollskillar det är inte det sämsta. Nej, låt dem jobba på bara!;)

Kram Lisa

Plupps krypin sa...

Men jag trodde att han visste det efter att ha tittat i sååå många år!
Kram Mamsen

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort