fredag 22 maj 2009


Så där ja ,nu funkar dator h"###¤¤¤ igen, Tror det är lite trassel med mottagningen här. I dag har vi knallat runt inne i öregrund, ganska lugnt medfolk. Dom flesta stod i bilkö till Gräsö färjan hi,hi. Jag skulle shoppa på Divas Boning, men hon har bara öppet på lördaga så det blir en vända i morron igen. Maken suckar!

Vädret här är idag riktigt tråkigt, hänger både regn och åska i luften och är lite kvalmigt. Har sprungit runt med kameran som en paparazzi, är inte så poppis. Men jag lägger ut bilder när jag kommer hem. Nu ska vi äta lite glass och frukt, vi är hungriga efter att ha varit ner en vända och fiskat.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort