lördag 24 oktober 2009

Ingen shopping här!

Åh, jag viiiiiiill shoppa inredningsprylar .Nej jag skojade bara. Nu har jag packat mycket av det lösa bohaget som tex inrednigsprylar. Himmel vad med saker jag hade, hittade en tavelram från Sia som jag inte ens tagit ur förpackningen*fniss* . Typiskt mig, men jag har ju bara gått och väntat på att vi skulle flytta till nåt större. En gammal tjusig radio fanns det gömd i förådet, gardiner och ljusstakar så jag kan inreda en 10 rums villa. I går var fotografen här och tog bilder i vår lägenhet. Dom blev superfina, så nu är det bara vänta på spekulanterna. Den finns redan ute till försäljning men bilderna läggs ut på måndag. Yngsta sonens rum blev så himla fint, allt går i grått ,vitt och svart. Nej nu ska fixa till mig och åka till jobbet och göra lite nytta. Sen i kväll ska här snaskas godis och kollas på dansbandskampen. Ha en skön lördag!

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, tänk vad mycket prylar man har. Jag brukar rensa rejält med jämna mellanrum. Känns nästan som att jag får lite svårt att andas när jag känner att vi har för mycket prylar.;) Men då gäller det att vara benhård så att man verkligen rensar i röran.

Kram Lisa

Plupps krypin sa...

Ja, stackars gubben får väl stå ut med inredningsplaner hela tiden nu. Men det är ju liksom rättvist för du får ju stå ut med älgjakt hela året.Fniss. Kram Mamsen

Hannis sa...

Jag är likadan!
Hittar saker när jag rensar som jag inte visste att jag hade=))

Vad kul med huset!!
Förstår att du längtar.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort