onsdag 21 juli 2010

Mysdag med maken !

Var bara tvungen att fota denna stam som ser ut som ett hjärta, så härligt.









I dag har jag och maken haft en skön dag tillsammans. Man måste få vara bara vuxna i bland utan sina barn. Fast sönerna var mindre imponerade, dom ville också följa med. Först var vi till Steninge Slott och sen bar det av till Sigtuna. Mysigt att bara gå runt och njuta. Vi fick också ett riktigt trevligt telefonsamtal, vi kan räkna med en liten valp i slutet av september. Har varit lite ovisst eftersom fler var intresserade. Men nu känns det jättebra ! Blir till att inhandla diverse hundsaker. Ska bli så himla roligt, vi har längtat så mycket. I morron är det jobb som gäller igen, blir till söndag sen är det 1 veckas semester igen. Nej nu ska jag försöka få in mina söner så dom får duscha och ta kvällsfika. Må så gott !

1 kommentar:

Lantligt i stan sa...

Låter som ni haft en mysig dag! Kul med tillökning i familjen, här är det full fart med vår valp.
Kram Anki

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort