fredag 2 juli 2010


Vilket underbart väder vi drabbats av ! Sönerna har badat hela dagen L ser ut som en svamp hi,hi. Maken har dragit iväg till skogen ,suck att jag aldrig vänjer mig trots 15 år ihop. Vildsvinsjakten är fortfarande igång, men jag tror mest han ville slippa höra sin frus renoveringstjat. Fick nämligen en massa nya ideér i sista Allt i hemmet på sidan 40. Vi fick ju jättefint köksbord och stolar av svärföräldrarna nyligen och då ställde vi ut vårt gamla på altanen. Just så hade Lotta på http://www.mittlivpalandet.blogspot.com/ gjort. Så nu ska här fixas ! Semester har jag ju precis fått men måste hoppa in och göra några timmar i morron kväll. Är egentligen den ända nackdelen med mitt jobb att man får rycka in när det kör ihop sig. Men sen tänker jag inte sätta min fot där förrän semestern är slut. På återseende i morron !

3 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, inte bara jag som tjatar sönder öronen på familjen. Maken är inte så himlans lesdsen över att snickarna ligger efer så han måste jobba första veckan på semestern. Hm, undra varför han inte har nåt emot det??? Kan det vara mitt och barnens tjat om vad som ska göras i stugan och i trädgården kanske?
Hörs och syns

marita blücher sa...

Hej Nilla,
Tack för hälsningen hos mig - får nog ta och investera i Allt i Hemmet - det är många som talar varmt om just den tidningen. Visst är det ganska märkligt att det nästan alltid är vi som har de strålande idéerna till förändringar i hemmet och maken som tycker - det är väl bra som det är.....
Trevlig helg !
Kram/Marita

Mys och hemtrevnad sa...

hej vad kul att du hittade till mig...kramis semlan.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort