torsdag 11 juni 2009


Blev inget nytt inlägg igår kväll, fick besök av John Blund. Riktigt jäkla envis gäst kunde inte bli av med honom. Maken försökte jaga bort honom genom att pussas och gosa med mig, men det brydde sig inte John Blund om. Får väl hoppas att han inte kommer och hälsar på så tidigt i kväll, hi hi.

Vad har hänt med vädret? Bara regnar hela tiden, så fruktansvärt tråkigt. I morron ska vi ha avslutningsfika här med kompisar och kusiner till barnen. Hoppas även att mamma och min lillebror kan komma. Lillebror är lika gammal som min stora son så dom har ganska så roligt tillsammans.

Blir som en mindre "bloggträff" är lantligt inrett och Plupps krypin som kommer. Nej om jag skulle ta och hoppa upp på cykeln och ta mig till jobbet, hinner kanske dit innan nästa regnskur.

Ska pysslas lite på jobbet i dag med nedsättningar och sen ska nya tv:n upp. Vi har införskaffat en 50" tv så vi kan visa lite skonyheter mm. Väderkartan längst upp är min önskekarta för sommaren. Tjingeling!

4 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten hos mig! Du den kartan vill jag också ha!!!
Kram Agnetha

Plupps krypin sa...

Vilken söt bruddocka du hittat. Vet inte om jag hinner imorgon, jag har ju båda som slutar måste försöka hinna emellan dom.Sen har vi grillning för alla vid fyra så det går nog inte. Tack och ha det så trevligt. Kram Mamsen Plupp

Kallholmen sa...

Man blir glad av att läsa din blogg,sitter här och ler vid datorn.
Possitiv ska man vara men nog är det skönt att häva ur sig lite då och då.
Ungar och män har ju en förmåga att både glädja och .... ja du fattar.
Kram Malin
P.S Du ska inte vara avis på min radio,jag har jobbat ihop till den min man reser myyyyyyycke.
Det ser ut som om din jagar myyyycke ta ut en radio i lön för markservic kan vi kalla det.*blink*
Kram Malin

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Tack för den gulliga kommentaren!

Vilket välkomnande va? Första besöket o så värsta depp inlägget!!

Kolla gärna in fler gånger, jag brukar vara rätt glad av mig annars! *fniss*

Jeanette

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort