torsdag 25 juni 2009

Jag är helt hopplös !


I dag hade jag verkligen möjlighet till lång sovmorron. Vad gör jag då? Jo är klarvaken klockan 06:00. Åh va jag blir trött på mig själv! Provade allt möjligt för att ligga kvar och somna om men nej, det funka inte. Så nu har jag varit uppe ett tag. Har hunnit dricka kaffe, läst morron tidningen och se nyhetsmorron. Har varit ut på altanen och kollat över vad som ska göras och vilka blommor som fattas. Nu har båda sönerna vaknat också men dom ser riktigt trötta ut. Så det är väl bara dra sig ut i köket och göra i ordning frukost till alla. Vädret är lika underbart som i går, men i dag fläktar det åtminstone lite grann. Ha nu en skön dag i värmen och glöm inte dricka mycket vatten. Så hörs vi i kväll igen.

Nilla

5 kommentarer:

Milla sa...

Kul att du tittade in hos mej! Här har jag nyss gått upp, kunde faktiskt sova till 8.45 idag, inte illa! Solen skiner och livet är underbart! Ha en fin dag. Kram Milla

LisaMatilda sa...

Har också svårt att sova om morgnarna. Men visst är det samtidigt härligt att komma upp i tid när solen skiner och fåglarna kvittrar!
Kram LisaMatilda

Hanna sa...

Hm, då kunde jag skickat över mina monster på cykel till dig. De var också vakna då, mamman låtsades att hon var superpigg. Hahahahaha
Nu dricker jag kaffe och packar stugväskorna.Lilla Lillasyster sa att det är varmt därute. Kramis

Villa Carl Larsson sa...

Haha ja vilken tur att nån jobbar ja *fniss*

Solen skiner.. ååååh vad det är härligt med sommar.

Kram Josefin

Hem och Lycka sa...

Sånt är väl alltid typiskt.. ;-)

kram Mia

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort