tisdag 16 juni 2009

Jaha då är snart ännu en dag till ända. Har varit en bra dag med mycket försäljning och många trevliga kunder. Så har jag fått beröm av "the big boss" Och det var bara att suga i sig som en tvättsvamp. Jag hade under dagen blivit omtalad på ett möte med folk från ecco. Dom sa att det var "riv" i mig, förstår inte vad dom menar hi,hi. Sen var det nåt om att jag kunde sälja i stort sett vad som helst till vem som helst ha,ha. Ja sån är jag ! I dag var jag lte sen till jobbet så det var full fart på cykeln. Tur att polisen inte mäter med laser på cyklister för då skulle jag riskera dryga böter. Nästan framme vid gränby blir det hinder på cykelbanan, dom lägger ny asfalt. Killen , lagom bitig och brun ursäktar att han står i vägen. Jag svarar -det är helt okej, du får gärna vara ivägen för mig. Hallå, va håller jag på med hinner jag tänka innan killen svarar att det är trevligt med pigga och glada kvinnor. Tada ! Jag blir tomatröd i ansiktet och cyklar vidare. Typiskt mig! Min man har det inte lätt det ska ni veta ,ha,ha. I morron ska jag jobba kortare dag, kan vara skönt i bland. När jag kommer hem ska jag baka matbröd och göra kavringstårta med gubbröra. Så ska jag förbereda lite annat till midsommar. Älskar att pyssla till storhelger allra helst när det handlar om mat. Nej nu är det dax att hoppa i säng. Nilla

5 kommentarer:

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

hahahahaha vilken härlig kommentar.. låter som något jag också skulle kläcka ur mej.

Jättefint växthus..

Kram Mia

Villa Carl Larsson sa...

Vilket fint växthus :) Ett sånt skulle man ha. Vart har du köpt det?

Passar på att önska dig en trevlig midsommarhelg när jag ändå är här och kikar :)

Kram Josefin

Hannis sa...

Hehe!!
Bra där!!
Kan tänka mig att han flinade=))

Rösten är tillbaka!
Lite som en kråka men vad fasiken gör det!

Viola sa...

Tacfk för din hälsning, önskar dig detdamma...en midsommar med klös i...:-D kram VIOLAN

Vita små hjärtan sa...

Önskar dig också en trevlig Midsommar!!!!!
Kram Agnetha

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort