fredag 5 juni 2009




Måste bara skvallra lite. Den 20:e augusti slås portarna upp till 2 nya butiker i Uppsala i Gränby centrum. Kan bara säga att jag kommer inte att bli lessen hi,hi. Butikerna är Lagerhaus och Indiska, tjoho!!! Är lika bra att lönen sätts in på min makes konto ,för jag kommer få shoppingfrossa. Blir ju inte bättre av att butikerna nästan kommer ligga brevid den jag jobbar i. Men va fasiken lite kul ska man väl få ha. Nej nu ska jag väl ta och dra mig mot jobbet. I dag slipper jag regnet i allafall, alltid något. Har liksom varit dyngsur när jag kommit till jobbet och lika när jag cyklat hem. Så man har väl en förkylning att vänta sig. Jag har ett regnställ men hittar det inte, har vänt upp och ner på det mesta. Får väl köpa mig ett nytt. Har tittat på min fina kruka nu på morronen när jag käkade frukost, jag är så mallig över den. Att jag sen betalat bara 250:- för den gör den inte sämre. Tjingeling!

1 kommentar:

Myrrabutiken sa...

Hej hopp! Nämen va kul, bloggvärlden är fantastisk, inte sant?? Klart du ska flytta till Rasbo, jag bor där med min familj, hi hi:)Hoppas du får en kanon helg, vilken butik jobbar du i????Kramis Jenny

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort