fredag 15 januari 2010

Äntligen piggare !




Jodå nu är man pigg igen enligt maken för nu orkar jag tjata och domdera igen hi,hi. Men va tusan nån måste ju ta ton här hemma när inget händer. I dag har det varit som vårvärme ute "bara -4 grader kallt. Tog fina bilder när jag var med yngsta sonen till skolan på morronen. Är så fint ute. Det där med före och efterbilder borde jag ha tänkt på tidigare, glömde nämnligen att knäppa på stora sonens rum. Nej ,nu ska jag återgå till soffläge igen vi ses i morron. Lycktan på övre bilden har maken och sönerna gjort av isblock, dom är väldigt stolta över sitt arbete.

1 kommentar:

alegni sa...

de kan gott vara stolta över den islyktan - den är ju jättefin!
hoppas du mår bra nu - du kan ju inte låta familjen slappa alltför länge, för då blir det flerfalt med jobb för dig senare ;)
kram
loncoske

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort