fredag 29 januari 2010

Ledig dag!


Ja idag har jag haft ledigt. Var meningen att jag skulle få besök men dom blev magsjuka. Lider med dom. Men då fick jag använda dagen på bästa sätt. När sönerna var i skolan tog jag bussen till stan och speedshoppade. På 1 timme hann jag med Jula,Jysk, Plantagen och Cervera kände mig väldigt nöjd. Sen var det bussen hem igen, kaffepaus sen piffade jag lite i badrummet. Bytte blommor i köket och piffade lite där också. Sen kom maken hem och ville ha lite " hustru tid" Så då blev det kaffe igen. Grabbarna var hemma halv tre tiden ,då blev det mellanmål. Nu har jag blivit attakerad av en kebablåda och är sjukt mätt. Jag blev ju så hungrig av att se på när sonen tränade innebandy hi,hi. Annars är här väldigt, väldigt lugnt. Vi har i kväll fått ett tungt besked, pappan till en av makens kompisar har gått bort. Våra tankar går nu till de anhöriga, då det var helt oförberett ingen sjukdom., det tog bara slut. Tänk nu på varandra och ha en skön fredagkväll.

7 kommentarer:

Hanna sa...

ha en bra helg.
Kram
Hanna

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken mysig dag du verkar ha haft! Blir lite avundsjuk *hihi* Får försöka få en skön helg i stället!
Kram/ Anna

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Men vad hemskt med er bekant ... Alltid fruktansvärt när sånt händer!

Men resten av dagen lät ju OK! Med shopping, kaffe o kebab!! :)
Själv har jag städat o städat o städat.. Det tar ju aldrig SLUT!!
Blir halvt galen ibland o bara vill slänga allt som bara ligger överallt...
Nu ligger barnen o då ska man fredag kväll ställa sig o hänga 3 maskiner tvätt Känns ju kul...

Förlåt allt gnäll! Men det var rätt skönt att skriva av sig! *fniss*

Ha en bra helg!

Kram Jeanette

Mamma C sa...

Det verkar ha blivit en toppendag för dig ändå. Du hann ju med massor på timmen i city. Ha en bra helg.
Kram Mamma C

Livet på Marbogården sa...

Trevlig Helg! Hoppas ni får en bra sådan...Kul att du gilla min lampa:) Den är väl ful snygg kanske, men ligger mig varmt om hjärtat!

Hannis sa...

Stackars familj.
Hemskt när människor går bort för tidigt.

Hur fasiken hann du avverka alla dessa butiker på den korta tiden???
Dig skulle man ju ha med sig när man shoppar, har en tendens att fastna och shoppingturerna tar timmar=))

Ha en bra helg!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vilken snabbshopping! Det var snabba ryck! Dagen lät bra i alla fall, förutom det trista beskedet.
Alltid tråkigt när sådant inträffar.
Ha en skön helg!
kram
nina

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort