tisdag 17 mars 2009


Gomorron kära bloggläsare!

I dag är jag hemma och vabbar, yngsta sonen har fått en eländig hosta och mår tjyvens. Så jag ska mysa med honom och slappa. Egentligen har jag inte tid är saker på jobbet som måste göras men barnen är viktigast, jag är inte oumbärlig på mitt jobb. I morse när jag gick upp ställde jag mig på vågen, tjoho då blev jag glatt överraskad. Har gått ner 4 kilo sen den 23 februari och de bara på att äta på bestämda tider. Mitt mål är att gå ner 10 kilo i år då har jag inte satt ribban för högt, känns bra.

Maken är väldigt imponerad, promenaderna vi skulle göra tillsammans rann ut i sanden . Han har dom mest löjligaste ursäkterna för att slippa. Ha,ha han är en riktigt soffpotatis. Har lovat stora sonen nybakade muffins efter skolan ,så det blir till att göra ett ryck i köket sen. Han ska ha kladdkakemuffins med chokldbitar och blåbär i. Förhoppningsvis kommer lantligt inrett förbi och dricker lite kaffe i dag, var längesen.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort