torsdag 12 mars 2009


Tjoho! Då är jag tillbaka igen efter någon slarvdag. Hinner banne mig inte med att blogga varje dag nu när jag jobbar heltid. I dag är jag riktig terrorist mot maken , han vill kramas och gullas hela tiden och jag typ bara fräser åt honom, stackarn. Men ibland vill man bara vara i fred. På jobbet är det lugnt, känns som shopping sverige stannat upp. Mestadels beror det väl på att vintern har oss i sitt grepp. Är ju lite körigt att försöka få kunderna att tycka dom behöver vårskor när det är ca 2 dm snö ute. Imorgon har vi stor annons i Uppsala nya tidning med gummistövlar ,så då blir det nog ett litet försäljningsryck. Är ju det man behöver för snön är ganska slaskig. Nej 5 grader varmt och solsken ,lite fågelkvitter det skulle göra susen.

2 kommentarer:

Hannis sa...

Jobbar inom transportbranschen och vi har det också lugnt nu.
Men snart släpper det för er!
När alla får vårkänslor och ska hitta dom perfekta skorna=))

Visst är det så att i bland behöver man få vara i fred!
Kan vara skönt det med.

Ha en fin helg//Hannis

Hanna sa...

Dom stövlarna behöver jag i stugan, kommer ihåg hur det var förra våren när vi var där första gången. Jisses så blött och så ska vi inte tala om vägen över åkern ner till båten. Ugghhh!!
Nu är det snart söndag, hihi!
Kramis lillasyster

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort