tisdag 17 mars 2009


Nu sitter jag här vid datorn igen, är lite fundersam hur det gick med min systerson som skadat fingret i skolan. Kvällsmaten är överstökad och disken undanplockad. Maken har precis åkt iväg på jaktmöte. Ha,ha möte ! undra vad dom ska ljuga ihop för historier i dag? Dom ska bara överträffa varandra vem som sett mest vildsvin eller vem som sett den största älgen. För dom fäller inga djur ,tror det dricks mest kaffe i skogen. Dom så kallade jägarna är gifta allihopa och behöver nog bara få umgås på grabbars vis hi,hi. I dag har jag gjort en nostalgi tripp och kollat på Ronny och Ragge, ja jag vet att det är omoget. Men jag var bara tvungen , dom är så sjuka! Nej nu måste jag lämna ifrån mig datorn yngsta sonen sitter brevid och frustar. Jäla skiiiit asså!

3 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ha ha... dom är väl bra!!! Å deras låtar sen, de kan man väl utantill!!! Kram

Plupps krypin sa...

Men det är tillåtet att vara omogen ibland. Vi har ju lite omogna män - So what!
Kram!

Hannis sa...

Du vet hur det är.
När storfiskarn talar om...
Jaktgubbar är ju likadana*skrattar*

Ronny och Ragge!!Hur länge sen var inte det.
Dom var ju underbara!

Ha en bra dag//Hannis

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort