lördag 7 mars 2009


Slask,slask,slask. Åh vilket gråtrist väder vi har här i uppsala. Barnen är tom trötta på vädret, dom kan inte leka som dom vill utan att bli blöta. Det dom är torra om är fötterna och överkroppen. Så nästa år blir det goretex byxor också. Veckan har varit lugn och behaglig, varit och pysslat om min dotter också. Blev en kasse med favorit godsaker till henne : lakrits, salami, fetaost, baugette och annat smått och gott. Det blev väldigt uppskattat. I dag har vi varit till fyrishov och plaskat i vattnet. Maken har varit och klippt sig så nu är jag nykär igen, tänk va lite som behövs,hi,hi. I morron ska han ut i skogen tidigt, han är knasig ,en söndag morron då man kan sova längre. Själv ska jag ligga och dra mig länge!!!!!!! Fast jag skulle ju kunna passa på att måla lite då som jag inte hunnit än.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort