söndag 8 mars 2009

Utmaning !

Tänker berätta om mig själv genom att fylla i dessa meningar. Jag gör det med glimten i ögat.

Jag är en galen fru
Jag gillar scotts och kaffe
Jag äter det mesta
Jag säger ja till städhjälp
Jag ger mig sällan in i tv spelsvärlden
Jag är duktig på att vara förvirrad
Jag stör mig på slarv
Jag läser inredningstidningar (och jakttidningar i smyg)
Jag är vackrast hela tiden
Jag skrattar ofta
Jag är en typisk hönsmamma
Jag har aldrig brännt några bullar
Jag är lycklig att jag har min man och mina barn
Jag trivs inte när regnar
Jag är dålig på att komma ihåg
Jag är rädd för råttor och ormar
Jag älskar min man och mina barn
Jag uppskattar hjälpsamhet
Jag tror på tomten och påskharen

Jag skickar utmaningen vidare till Hannis hem och Lantligt inrett om ni vill anta den !

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort