måndag 23 mars 2009


Nu har jag varit och köpt present till maken ! Men puh va jobbigt det var ,är inte alls så pigg som jag trodde. Varit till apoteket också och införskaffat diverse preparat. Hjärnan känns som den är full med snor och halsen känns som om jag skulle ha fått i mig lite klorin. Inte för att jag vet hur det känns men jag tror att det skulle riva ganska bra, hualigen! Gick förbi min favoritbutik Myrra, ja ni hörde rätt GICK FÖRBI orkade inte gå in. Hopppas att eländet går över snart. I morron har jag många projekt som jag ska dra igång på jobbet så jag har inte tid att vara hemma. Vi ska få ut alla skor av märket Tamaris för på fredag kommer en folder med i vår morrontidning. Men inte nog med det samma dag har vi helsides annons på andra damskor. Fast tjejerna på mitt jobb tycker det är kul att göra om ,så vi kommer nog få ihop det bra. Ska jobba med min lillasyster annsingen det är roligt, attans vad alla växer fort dom blir vuxna hela bunten. Har en gedigen skara syskon jag är äldst 37 sen är det 30,19,17,16 och 11 inte dåligt,(vi har alla samma mamma och pappa). Så det blir ett jädrans kackel dom gånger vi samlas. Får väl se om det är några som kommer och firar maken i helgen? Mina svärföräldrar kommer i allafall, svärfar riskerar aldrig att missa tårta han är en riktig gottegris. Fast frågar man så bantar han ha,ha, han har bantat i typ 15 år utan resultat .Vad kan det bero på? Mystiskt! Jag har nyligen fått veta att jag troligtvis ska bli moster igen, ja alltså det är under produktion, hi,hi. Det blir spännande, själv kan jag inte få fler barn men jag är nöjd med mina troll/monster. Så då kan man väl hoppas på att det blir en tjej vill köpa tjejsaker. Min jobbarkompis ska snart få men dom vet redan att det är en kille. Så det blir lite tuffa saker till henne plus att hon ska få storpack med blöjor i stället för blomma. Nej nu har jag pladdrat om både det ena och det andra, men jag har iallafall varit tyst. Till sist vill jag bara säga att ta hand om varandra och ha en skön dag. Tjingeling!

1 kommentar:

Mitt hem är min borg sa...

Först står det present till maken, sen visar du fina rosa högklackade skor.. =) Ha ha.. Jag läste med spänning hela inläggen och ville så gärna läsa att skorna var till maken.. Ha ha ha..

Hoppas ni får ett roligt kalas..
Kram på dig!!!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort