måndag 2 mars 2009


Så där ja! Nu har allt kommit in i det gamla vanliga igen. Har knuffat ur gubben ur soffan,han är pigg och jobbar igen. Känns bra att han är som vanligt igen. Öronen blöder av att jaktprat , men hellre det än att han ligger på soffan. Ha ha, trodde aldrig jag skulle säga att jag saknat jaktpratet. På fredag ska han ut i skogen igen och dricka kaffe, nej nu blev det fel . Jag menade jaga hi,hi. Att vara butikschef fungerar väldigt bra, har klarat dataproblem idag igen. Så det kommer nog flyta på alldeles utmärkt framöver och jag gillar verkligen mina jobbarkompisar. Min man tyckte han var lite rolig häromdagen när han pratade med sin kompis och sa att - nu behöver hon inte bara bossa hemma. Hm, ska fundera vad han egentligen menade med det. Är det fler än jag som börjar lessna på snön? Nu snöar det igen, jag som tänkt börja cykla om nån vecka. Är nog bara glömma det.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort