torsdag 26 mars 2009


Jag hatar när jag blir besegrad av en förkylning! Gick till jobbet som vanligt i går men kände mig halvbra men inte värre än att jag skulle orka jobba. Maken var hemma för stora sonen är riktigt krasslig. Så jag fick skjuts, passade på att veckohandla före jobbet då maken var med. Sen gjordejag mina vanliga morronsysslor på jobbet. Efter en timme kände jag mig nästa vimsig, antagligen hade jag fått feber. Svärmor kom en sväng förbi på jobbet, hon bara tittade på mig och undrade vad jag gjorde där i det skicket. Till slut såg jag mig besegrad så maken fick komma och hämta mig. Sov hela dagen från klockan 12- ca 16:30 upp och tog panodil sen somnade jag vid 17 och sov till 19. Stora sonen sov mest hela tiden han också förutom då maken försökte få i honom vätska. I dag är jag hemma och kurerar mig samtidigt som jag ska passa på att göra semester schemat. Då har jag inte kommit efter i planeringen fast jag varit sjuk. I går fick jag första tidningen från Leila, den är banne mig bättre än panodil eller alvedon. Kände mig lite piggare när jag fick blädra i den hi hi.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort