söndag 24 maj 2009


Åh va jag är pigg och utvilad!

Superskönt att vara ledig,gjorde inget att det regnade. Lät riktigt mysigt när det regnade på

altanen. Som tur var slapp jag grusgården får bli nästa vända. Men vi har jagat myror så vi höll på att bli tokiga. Men till slut hittade vi var dom smet in ,så nu lär det inte bli en myra inne. Väl hemma väntade ett härligt bokpaket från Alvas Hus, den kommer vara min favorit en lång tid fram över. Vilken underbar bok!

I onsdags när maken kom hem hade han en stor kock-kniv med sig från sagaforms design EDGE. Såna överraskningar gillar frun!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort