söndag 10 maj 2009

I dag har jag varit till min mormor och morfar med maken, pojkarna ville inte följa med. Det var härligt att få umgås med dom. Morfar är som min pappa, han har alltid lyssnat på mig och varit nån som stöttat när det behövts och bannat när det varit nödvändigt. Hade med mig lite skor till mormor som hon fick prova och välja vilka hon ville ha. Hon valde ett par blå med ränder, hon blev så fin. Jag tror hon tyckte det själv också. När vi skulle åka hem sa morfar att så här mycket hade han inte pratat på länge, han var så glad. Så nu skulle han vila käkarna, hi hi. Jag älskar dom verkligen!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort