tisdag 5 maj 2009


Om nu någon tror att min man slutat med jakt kan jag bara säga att så är inte fallet! Nej ,då det har bara varit nån inmatningsperiod på vildsvinen. Har faktiskt varit med ut i skogen och tittat på dom såkallade spåren. Fattar inte att han orkar!! Det värsta är att sönerna kommer bli likadana, puh. På lördag tror jag det skulle jagas vildsvin, har nåt med fullmåne att göra jag fattar ingenting. Men det är säkert väldigt skönt att sitta i skogen och slippa tantens tjat, hi hi. Just nu har vi ett A4 foto sitter på kylskåpet med något som ska föreställa en grop som vildsvinen ska ha grävt. Passar verkligen in i min inredning. Vi har en hylla under soffbordet som jag tycker ska vara fri från tidningar. Men just nu ligger där säkerligen 25 jakt tidningar och nån tjock katalog om vapen. Börjar misstänka att han tänker byta upp sig till ett nyare jaktvapen. Morr!!!

4 kommentarer:

Helena sa...

Är här för första gången, ska kika vidare lite. Kram Helena

Sjabbig men chic sa...

Det låter lite spännande med vildsvinsjakt tycker jag. Var i ett vildsvinshägn en gång och några överförfriskade farbröder passade på att rida på dem. Inget roligt alls faktiskt. Dumma gubbar!

Kram Lisa

Hannis sa...

Hahaha!
Förstår du,efter jakten kan dom kalla in dig som expert på Vildsvin!
Men fattar att det inte passar in i inrednigen!!

Hanna sa...

Nu har jag kommit på en sak. Eftersom du brukar göra om nånting hemma nästan varje gång mannen och pojkarna åker till stugan så ska nog du INTE åka med pojkarna till stugan. För när du kommer hem så kommer alla tavlor vara utbytta mot urklipp från jakttidningar och det kommer vara uppstoppade vildsvin och fåglar i vardagsrummet. HIhi! Kram

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort