söndag 17 maj 2009


Ja eftersom jag var uppe sent igår och gjorde en insatts för våra ungdomar, skulle jag i dag få en lång skön sovmorron. Tjena!!!!

Vaknar och tror att jag sovit i en cirkus manege. Herregud, så allerta både make och söner var. Mamma,mamma!! Åh, kände hur hornen i panna exploderade fram. -Älskling! -kaffet är klart!

Ja, men drick det då för h.....e!, jag vill sova! Till slut gav jag upp, så nu har jag varit på skitdåligt humör i en timme. Men nu har dom gått ut, undrar varför? Kan det va mitt humör? hi,hi. Men jag älskar min lilla "cirkus Jansson".

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, visst blir man tokig. Men det värsta är att de tror ju att de är jättegulliga så sen får man dåligt samvete tycker jag. Och då ska man hålla på att säga förlåt hela dan ända till det är deras tur att bli tokiga.

Kram Lisa

Lallis - liv och leverne sa...

Men du vad kul att du hittade in till mig och tack för din goa kommentar. Kommer gärna tillbaka till dig och hälsar på igen:)
kram Lallis

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort