onsdag 13 maj 2009

Jag börjar undra över mitt förra inlägg, kan det vara så att maken försöker förhala husköpet? Är han rädd att jag ska driva honom till vansinne vid flytt? HA ha, det kommer bli hans värsta mardröm. Åh va han ska få snickra och dona. Men vi kan förena nytta med nöje, han kan jobba i bara verktygsbälte, nej usch nu blev det inte rumsrent!
Jag är hemma idag också med den yngsta. Men han ligger mest och läser, har fått bok av farmor som verkar väldigt bra. Själv har jag rotat i en låda och hittat gamla vykort som jag fick av svärmmor i sommras. Tänkte göra en tavla med band över som jag ska sätt korten i. Har hunnit tagit hand om stryktvätten också, som gubben lovade på heders att fixa i går. Nej nu ska jag dricka lite java.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort