måndag 25 maj 2009


I dag har det märkts att en större del av Uppsalas invånare fått lön. Kändes som de var lite mer köpsugna idag. Själv drog jag en repa på Hemtex men kunde inte bestämma mig. Vill så gärna ha en ny kudde till min stora fåtölj men jag är lite petig. Sen var jag in och babbladde med butikschefen på Duka. Där var det ingen munter stämning, dom har alla blivit uppsagda och butiken ska upphöra, riktigt tråkigt. Hoppas Cervera ändrar sig och tar hand om både personal och butik. I morron ska jag knalla in på Åhlens och köpa vita korgar till köket fått för mig att de skulle bli fint i vitrinskåpet.

Maken har ingen aning om mina framtida projekt hi,hi. Fast å andra sida vet ju inte jag vad han gör i skogen. I söndags när vi åkte hem från stugan var vi upp på jaktmarken en snabbis. Ja, jag var inte så imponerad av det, men i bland måste man vara god hustru och tiga, hi hi. Men i allafall så var det en jäkla massa spår efter vildsvin, så i höst tänker inte jag plocka några blåbär, nej fy sjutton. Va gör man om man hamnar öga mot öga med ett vildsvin på 30-50 kilo? Nej nu ska jag duscha och krypa ner i soffan hos maken.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort