lördag 30 maj 2009


Jag har tråkigt!!!!

Maken har åkt i väg på vildsvinsjakt, ha ha. Egentligen tror jag att han behövde vila öronen från sin tjatiga fru. Killarna slappar och tycker bara jag är i vägen. Dottern vill inte komma hem och sitta med sin tråkiga mamma. Klart hon vill vara med kompisarna. Så jag har surfat runt på nätet en ganska lång stund. Råkade ramla in på Jotex sida ,handlade lite. Nej nu får jag nog ta och ställa undan min älskade bärbara vän HP . I morron ska jag jobba 10-15 sen blir det resturangbesök med mina tre underbara barn. Efter det ska jag ta tag i blomplantering och mina gamla stolar. Tjingeling!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hejsan! Fler än jag som jobbar i det fina vädret alltså! Hoppas du får en riktigt mysig eftermiddag i alla fall!!
Kram Nettan

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort